سلام

پسری هستم سی ساله و مجرد، اصلا تو خط مد و تیپ زدن نبودم تا حالا، یعنی پوششم سنتی و کلاسیک بوده، همیشه شلوار و پیراهن پارچه ای کمی گشادتر و اتو کشیده رنگ های سنگین میپوشیدم، اما الان چند وقتیه که حساس شدم یه چیز ناخوداگاهی تو ذهنم اذیتم میکنه:

تو این سن یا کلا هر سنی چقد باید به تیپ و ظاهرمون برسیم؟ اگه مشکل مالی نباشه هر چند وقت باید لباس جدید خرید کرد ؟

من لاغر و ورزشکار هستم و تناسب اندام بسیار عالی دارم (از بچگی با ورزش بزرگ شدم) و همه جور تیپ میتونم بزنم اما الان به این فکر افتادم که چرا من از این فیزیک بدنی عالی که دارم استفاده نکردم و همیشه قدیمی لباس پوشیدم، حالا که فکر میکنم با این پوششی که داشتم شاید برای ازدواج هم نتونم کسی رو جذب خودم کنم (منظور مورد پسند واقع نشم).

از طرفی چون سی سالمه دیگه یه شخصیت ثابت و جا افتاده دارم تو اجتماع اما خودم راحت میتونم تغییر بدم،حالا سوالم اینه بنظرتون من اگه این سبک پوششی که داشتم رو به جین و تیپ اسپرت یا هر چی غیر از پارچه ای کلاسیک تغییر بدم،بده؟ تو اجتماع قضاوت نمیشم؟ این تغییر خوبه برای من ؟

برا شروع چه شلوار، پیراهن و کفشی و چه رنگ هایی رو پیشنهاد میدید که متناسب با سن و شرایط من باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)