سلام 

نمیدونم از کجا باید شروع کنم خیلی گیجم، واقعا نمیدونم چه کاری درسته و چه کاری غلط .  

ما ترم اول 3 تا دوست خیلی صمیمی بودیم، یکی از دوستام به شدت عاشق یکی از پسرهای کلاس مون بود، یه عشق فضایی که بیشتر تو قصه ها و فیلم ها نمونه ش پیدا میشه، ولی اون پسره از عشق این دوستم بی اطلاع بود و فقط فقط من میدونستم که به اون پسره علاقه منده.

اگه بخوام از ویژگی دوستم بگم میتونم بگم از لحاظ ظاهری بهترین دختر کلاسمونه و خیلی خیلی نجیب و سر به زیر و در مقایسه با اون پسره باید بگم خیلی سرتره و فک نمیکنم اون آقا حتی فکرشم بکنم که دوستم دوسش داره، این علاقه دوستم همچنان ادامه داشت و روز به روز بیشتر میشد تا اینکه ترم 3 فهمیدیم که این آقا عاشق اون یکی دوستمه و خیلی خیلی دوسش داره و قراره به خواستگاری اون بیاد . 

اون یکی دوستم از اون دخترایی هست که دلش دریاست، یعنی یه روز عاشق اینه و فردا عاشق اون یکی . حتی به یکی از بچه های کلاس مون خودش پیشنهاد دوستی داده بود که پسره قبول نکرد، ولی خودش رو خیلی محجوب نشان میده و چون این پسره پولداره میخواد باهاش ازدواج کنه در حالیکه کوچکترین علاقه ای بهش نداره و فعلا به گفته خودش ایشون رو تو آب نمک خوابونده که اگه موقعیت بهتری بود باهاش ازدواج کنه و این آقا خیلی خیلی ساده و سر به زیره و اصلا تو باغ نیست . 

واقعا نمیفهمم چرا باید این طوری باشه، اون دوست بیچارم این همه این پسره رو دوست داره ولی ... ، حالا اون یکی اصلا بهش علاقه نداره و فقط به خاطر پول و ...، و باز هم بیچاره اون پسره که نمیدونه قضیه از چه قراره و تو خیالات خودش فکر میکنه دوستم خیلی بهش علاقه منده ( این طوری نشون میده ) و خیلی دختر نجیبیه ( طبق چیزی که به یکی از دوستاش گفته ) در حالی که زهی خیال باطل ، تا قبل از اینکه دوستم بدونه پولدارن جوابش مطلقا منفی بود و حالا هم که مثبته فعلا تو آب نمکه و احتمال داره با اومدن یه مورد مناسب تر شکست عشقی بخوره . 

حالا به نظرتون من باید چی کار کنم، منظورم این نیست که به پسره بگم اصلا و ابدا جون خیلی عاشقه و خودش میگه یا اون یا هیچکس، منظورم اینه رفتار درست چیه؟ اون یکی دوستم داره ذره ذره آب میشه به ویژه اینکه دوستم هر روز میاد و از حرف هایی که با پسره میزنه و اینا واسمون تعریف میکنه من لازمه کاری کنم ؟ چه کمکی به دوستم میتونم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)