سلام به همه

من یه سوال از اهالی نازی آباد تهران داشتم؛ 

دوستان من شنیدم یه مراسمی هست که دهه ی اول ماه صفر فکر میکنم تو محله ی پل پیچ نازی آباد برگزار میشه، من خودم تهران نیستم برای همین خیلی اطلاعی ندارم دقیقا، برای همین میخواستم ازتون بپرسم کسی رفته این مراسم رو ؟ و آدرس داره ازش ؟ شنیدم خیلی ها از این مراسم حاجت گرفتن و کلا فصا و جو معنوی خاصی داره . 

میخوام اگه تونستم اطلاعات دقیقی از این مراسم به دست بیارم ان شاءالله برنامه ریزی کنم و دهه ی اول ماه صفر سال آینده رو برم اگه خدا بخواد و شرایطم اوکی بشه . شنیدم بانیِ این مراسم هم یه حاج خانومی هستن که اگه اشتباه نکنم فامیلشون پیرزاده باشه، دقیقا مطمئن نیستم ولی . 

ممنون میشم کسانی که اطلاع دارن از این مراسم و آدرس دقیقش منو راهنمایی کنن.

ممنونم از همه ی دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)