سلام

تازگی یه معرف من رو به پسری معرفی کرده ، دو روز پیش همو دیدیم ایشون حرف زدن، سوال پرسیدن و در حد کلی حرف های عادی .

من چند سال پیش اتفاقی افتاد و در اثر اون حادثه کمرم ضربه دید، با ام آر آی فهمیدم دیسک کمر گرفتم و تحت مداوا هستم ، درد دارم و ... که البته پیگیرم خودم رو مداوا کنم .

میخواستم ازتون بپرسم که اگر ایشون مایل بودن جلسات بعد رو ادامه بدن بهشون بگم دیسک کمر دارم ؟ و چطوری بهشون بگم جلسه چندم بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)