سلام 

دختری 28 ساله هستم که دچار کم رویی هستم، از ارتباطات اجتماعی و تعامل با غیر از اعضای خانواده همیشه گریزان بودم و  همین باعث شده آداب معاشرت بلد نباشم و تا قبل از اینکه برام خواستگار بیاد و تصمیم به ازدواج بگیرم مشکل خاصی نداشتم، الان خیلی حالم بده، واقعا نمیدونم چیکار کنم چطور  رفتار کنم ؟ 

بعد سه جلسه که از خواستگاری گذشته من نتونستم درست ارتباط بگیرم، تا حالا  فقط سلام و احوال پرسی کردم ولی خواستگارم خیلی روابط عمومیش قویه ، میخواستم بدونم من به عنوان یه دختر چقدر باید حرف بزنم در جمع ، چون تا حالا در جمع حرف نزدم و همش خجالت میکشم .

نمیدونم بقیه دختران در این موقعیت چطور رفتار میکنن و چقدر با خانواده خواستگار و خود خواستگار گرم میگیرن چون ایشون به من ابراز علاقه میکنن و من فقط سکوت میکنم خجالت میکشم .

خواهش میکنم راهنماییم کنید چطوری باشم و چطور حرف بزنم ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)