سلام 

دختری ۲۰ ساله هستم‌، یک ساله با یه پسری که همکلاسیم هست آشنا شدم‌ همدیگه رو دوست داریم‌، مامانم هم در جریان بود ولی از وقتی پسر عموم ازم‌ خواستگاری کرده هم‌ بابام هم مامانم دیگه نمیذارن با او پسر حرف بزنم و گفتن که تنها شرط ما اینه که اگه واقعا دوست داره بیاد جلو .

از طرفی مادر اون آقا میگه سن پسرش کمه، الان زوده برای ازدواج، خانواده منم زور کردن که باید با پسر عموت باشی چون ما خوشبختیت رو میخوایم.

من خودمم واقعا الان دلم‌ نمی خواد ازدواج کنم ۲۰ سالم‌ بیشتر نیست، اون پسر هم واقعا دوستم داره به خاطر اینکه بیان خواستگاریم با خانوادش دعوا کرد، مامانش هم‌ مشکلی نداره با ازدواجمون ، فقط میگه الان زوده واسه ازدواج . 

مادرمم با اینکه از اول میدونست و قرار بود صبر کنیم‌ تا درسمون تموم‌ شه الان اصلا راجبش حرف نمیزنه میگه فقط پسر عموت . الان من چکار کنم ؟ 


مرتبط :

از رقبای عشقی می ترسم، اصرار زیاد فایده ای داره ؟

پسران دوست دارند با رقیب عشقی رقابت کنند ؟

اگه برادر بزرگترم در ازدواج رقیبم بشه ... !

پسر مورد علاقه خواهرم از من خواستگاری کرده

دختر مورد علاقم، ظاهرا می خواد به خواستگارش بله بگه

برای دختر مورد علاقه م خواستگار اومده

نمی تونم ببینم عشقی که مال منه نصیب یکی دیگه بشه

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)