سلام خانواده برتری های گل 

بچه ها من چند روز پیش در مورد رشته های فنی حرفه ای یه پست گذاشتم . من ترم ۲ علوم تربیتی هستم. من با علاقه این رشته رو انتخاب کردم و البته با توجه به استعداد و توانایی و بازار کار من قصد دارم معلم مدارس غیرانتفاعی بشم.

ولی دو رو برم رو که میبینم معلمی با حقوق ۳۰۰ تومان ماهانه زندگی میکنه. واقعا دلم واسه این افراد میسوزه. آخه همسر و بچه و زندگیش رو گذاشته و اومده پیش بچه های مردم، آخه اینم شد حقوق ؟! ندیدم حقوق زیاد به این معلمان بدن .

من برای انتخاب رشته دبیرستان دوست داشتم رشته گرافیک برم. بین گرافیک و انسانی مونده بودم و بخاطر معلمی رفتم انسانی . حالا میبینم افرادی که گرافیک خوندن انگار موفق تره علوم تربیتی ها هستند. البته نه همشون.

میخواستم ببینم من انصراف بدم برم رشته گرافیک رو در دانشکاه علمی کاربردی بخونم ؟

مرتبط با رشته انسانی:

انسانی خوندم ولی میخوام واسه ارشد صنایع شرکت کنم

درخواست معرفی کتاب کنکور و تست برای رشته انسانی

آیا در رشته انسانی و ریاضی شرایط کار خوبه ؟

چرا دانشگاه آزاد ،تکمیل ظرفیت برای رشته ریاضی و انسانی ندارد؟

آموزش روش های درس خواندن برای کنکور رشته انسانی

می خوام برای کنکور رشته انسانی آماده بشم

دیپلم انسانی دارم، چطور دیپلم ریاضی بگیرم و کوانتوم بخونم؟


مرتبط با شغل معلمی:

مهندس کامپیوترم، اما می خوام آموزگار بشم

برای معلم شدن چه مسیری باید طی بشه؟

چند سوال در مورد شغل معلمی

پیشنهاد شغل دوم مناسب برای یک معلم

چند سوال در مورد روش های معلم شدن

بحث در مورد شرایط مالی و ... شغل معلمی

ارزش داره یک سال پشت کنکور بمونم برای معلمی ؟

برای یک معلم کدام راه برای کسب درآمد دوم بهتره؟

قصد دارم به امید خدا معلم بِشم

خانوادم میگن معلم بشم ولی حوصله بچه ها رو ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)