سلام

من دانشجوی کارشناسی حسابداریم از دانشگاه آزاد، میخواستم ببینم چه جوری میشه امریه گرفت؟ شنیدم میشه به جای سربازی رفتن امریه گرفت، یعنی واسه دولت کار کرد، ولی چه جوری و اینکه میگن باید پارتی داشته باشی راسته ؟

همین طور شنیدم میشه پروژه داد ولی میگن ارشد میخواد که من دیگه ارشد نمیخوام بخونم ، اصلا واسه رشته من امکانش هست؟ لطفا کمکم کنید چطور میتونم امریه بگیرم ؟

یه سوال دیگم دارم اینکه چشم هام هر کدوم ۳ نمره ضعیفه و مشکل اعصابم یه کم دارم و کف دست هام خیلی عرق میکنه خیلی، اینا واسه معافیت گرفتن کمکی میکنن؟ 

مرسی 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج و سربازی (۱۱ مطلب مشابه)