با درود خدمت دوستان بزرگوار

در یه آموزشگاه آزاد فعالیت هنری میکنم، از رفتارهای استادم متوجه شدم به من علاقه دارن , ضمن مهربون بودن به شدت تو دار و درونگرا هستن . به من گفتن من دوست دارم و بهت پیشنهاد ازدواج میدم . هر جوابی میدی همین حالا بده , من تکلیفم رو بدونم به تصمیمت احترام میذارم . ( همین اندازه سرد) با این که آدم شوخ و خوش مشربی هستن ، منم بهشون گفتم نه . از من که گذشت ولی دفعه ی بعد به هیچ خانمی این جوری پیشنهاد ندین، چون قطعا رد میکنه مگر خانم کم مایه ای باشه . 

ایشون گفتن ;مشکلت با منه یا بیانِ من ؟ تو هم احساسات منو زیر سوال بردی با این جمله ت ...، من خداحافظی کردم و ماجرا تمام شد . 

هفته ای یک بار با هم رو به رو میشیم و ایشون برخوردشون خوب هست ولی جو خیلی سنگینه، ایشون هم کمتر با من ارتباط چشمی دارن و بیشتر به رو به رو نگاه میکنن ، من باید کلاس هام رو ادامه بدم ...و همچنان با هم برخورد داریم. از حس خودم بگم ... منم از شخصیت شون خوشم میاد . ولی مسئله ام اینه ، دوستان لطفا پاسخ بدین (به خصوص آقایون):

ابراز علاقه به این صورت تا این حد سرد طبیعیه ؟ یعنی فقط خواستن تیری تو تاریکی رها کنن و تمام . که به یکی پیشنهاد میدم شد, شد. نشد نشد ، انگار داشتن دستور میدادن و براشون مهم نبود .حالا هم اصلا نگاههم نمیکنن. یعنی حسی نبوده که انقدر راحت گذشتن ؟

برخلاف خیلی ها که 100 بار پیشنهادشون رو تکرار میکنن و تلاش میکنن برای بدست آوردن کسی که دوسش دارن ، آقایون شده در مواردی کسی رو دوست داشته باشین ولی رفتارتون ... عکسش رو نشون بده؟

اگه اینطور هستین دلیلش چیه ؟


مرتبط:

 مرد هم دل داره

میترسم برم خواستگاری، تحمل جواب نه شنیدن ندارم

از ترس نه شنیدن از دخترم خواستگاری نمیکنن

جواب منفی شنیدن اینقدر بده که پسران کلا قید خواستگاری رو بزنن

می ترسم با جواب رد شنیدن غرورم خرد بشه

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)