سلام دوستان خوبم که هر وقت نیاز به مشورت دارم میام سراغ تون

من قبلا هم اینجا سوال پرسیدم ولی مختصر میگم از شرایطم:

حدود یک ساله پدرم رو از دست دادم، پدری که تنها تکیه گاهم بود، تنها کسی که حرفم رو میفهمید و پای درد و دل هام می نشست، بعد از سه سال رنج و مریضی سخت جلوی چشمام آب شد، پدری که اونم جز من گوش شنوایی نداشت؛ حالا که این هارو مینویسم از همیشه تنهاتر و دلتنگ ترم، ولی به خاطر بابام که بهش قول دادم قوی باشم دارم سعی میکنم زندگی کنم و آبروداری کنم براش.

من یه برادر و یه خواهر کوچیک تر از خودم دارم، وضع زندگی متوسطی داریم و خدا رو شکر خانواده آبرومندی هستیم و فامیل و آشنا رومون حساب باز میکنن.

از خودم بخوام بگم 26 سالمه خیلی وقت پیش از همسرم جدا شدم به خاطر مشکلات اخلاقی، بعد زندگیم رو ادامه دادم و پدرم حمایتم کرد. از خودم بگذرم که قصه ش طولانیه. مادرم زن خوبیه خیلی از خود گذشته و روراست و ساده ست. پدرم اهل مطالعه بود و خیلی آدم عاقل و کاردان و سخنرانی بود به همین خاطر من و بابام تو خونواده مون خیلی حرف همدیگه رو میفهمدیم  و بقیه خیلی توی مباحث و صحبت های ما نبودن و درکمون نمیکردن . 

پدرم چون میدونست من از بقیه عاقل تر و اجتماعی ترم وقت رفتن همه اعضای خانوادمون رو سپرد به من. نسبت به هر کدوم شون وصیتی کرد و رفت و مسئولیت بزرگی رو بهم سپرد.

الان چند ماهه مشکلات زندگی خیلی بهم فشار آورده دارم کم میارم با این سن مسئولیت سنگینی دارم و چند ماهه وقتی داداشم میاد خونه لباس هاش بوی دود میده، چند بار بهش گفتم بهانه میاره که سرده با دوستام آتیش روشن میکنیم ولی امروز توی ماشین دو تا سیگار پیدا کردم و انگار یه سطل آب یخ ریختن روی سرم، همه دنیا برام تیره و تار شده، بغض کردم و دارم دیوونه میشم, داداشم 21 سالشه دانشگاهش تموم شده و کابینت سازی میکنه، یه وقت هایی که بازار کار خوب باشه، پسر خیلی ساده و مهربونیه، یه وقتایی تند مزاجی هم داره. 

الان نمیدونم باید چیکار کنم نمیخوام بهش بگم که روش به روم باز بشه و مامانمم اصلا روحیه شو نداره بخوام بهش بگم و ازش مشورت بگیرم، نمیدونم با یه پسر توی این سن باید چطوری برخورد کرد؛ میترسم به راه های بدتری کشیده بشه. 

دوستانش هم همه جوره هستن از خوب و سالم گرفته تا بعضی هاشون که گاهی شنیدیم مشکل دارن ولی خودش همیشه انکار کرده؛ نمیدونم باید چیکار کنم که واقعا روش اثر بذاره و این کارش رو بذاره کنار البته بدقلقی های دیگه هم داره که ما میذاریم به حساب خامی و جوونیش.

تو رو خدا آقا پسرای این پیج راهنماییم کنید به خدا خانواده من اصلا دیگه تاب و تحمل مشکل جدیدی نداره ، همه مون خسته ایم، روحیه مون داغونه، تنهاییم و این مشکل میتونه ما رو نابود کنه.


مرتبط:

به برادرم چی بگم که موارد منفی فضای مجازی آینده اش رو نابود نکنه ؟

نمیخوام برادرم درگیر خودارضایی بشه

خیلی نگرانم که برادرم به سمت خودارضایی کشیده بشه

دعا کنید که برادرم اخلاقش درست بشه

برادر کوچکترم فیلم مبتذل می بینه

برادر 18 ساله ام فیلم مستهجن دانلود کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)