سلام دوستان

بچه ها، من دختریم که قبلا رژم ترک نمیشد چه تو خونه و چه تو بیرون. ولی ۳ ماهه ترکش کردم . ولی الان فقط تو خونه آرایش میکنم گاهی اوقات. ولی بیرون میرم نه .

مامانم میگه تو رنگ لبات طبیعیه و مشکل نداره ، اگه رژ بزنی مصنوعی میشی و این طوری چهرت دخترونه تره .

خودم فقطیه ضد آقتاب رنگی میزنم. ولی نمیدونم چرا ۲،۳ روزی میشه که با خودم میگم نکنه رنگ لبام بیحاله ؟! هر وقت هم فامیل هامون رو که میبینم یه رژ ملیح زدن یا آرایش ملایم کردن، وسوسه میشم برم سراغ لوازم آرایش واسه زدن در بیرون .

البته من کمبود عاطفی ندارم. قصدم جلب توجه نیست. کم ندارم. وجدانم دارم. ولی میترسم چشم نامحرم بهم بیفته و ... .

چند ماه قبل یه مرد متاهل از ظاهرم تعریف کرده بود ... ، من از اون روز عذاب وجدان گرفتم. برای همین فاصله گرفتم از آرایش در بیرون. نمیخوام برگردم به ۳ ماهه پیش، چی کار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)