سلام دوستان

درباره ی کسب درآمد از طریق اینترنت چقدر اطلاعات دارید ؟ من به دنبال یه کار سبک اینترنتی میگردم که هم وقت گیر نباشه هم مهارت های خیلی تخصصی نخواد. از طریقش بتونم یه درآمد اندکی حتی الامکان ۲۰۰ هزار تومن در ماه کسب کنم . یعنی همین قدرم باشه راضیم، تنها ابزارم هم هم گوشی اندروید توی دستمه. و میخوام توی خونه کار کنم سنمم تقریبا ۱۹ 

کسی راهی رو سراغ داره ؟ پیج ها یا کانال هایی رو سراغ دارید که ادمین هاشون برای رسیدگی به پیج و کانال و گذاشتن پست های مربوطه به یه نفر نیاز داشته باشن و بخوان در قبالش یه حقوق اندکی رو در ماه بدن به طرف ؟ 

یا اپلیکیشن های رایگانی که به ازای تماشای تبلیغات شون چند تومن به حساب تون واریز کنند ؟ من به یه همچین شغلی نیاز دارم. 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)