سلام 

من یه کمک از همه میخوام ، من یه ویژگی و اخلاق خیلی بد دارم ، اینکه دیگه بیش از حد به دیگران اهمیت میدم ، طوری که دیگه خودمم نمی بینم ، چیزی که بد تر هست اینه که همیشه ی خدا بدهکارم، یعنی توقع دیگران از خودم رو ، تا یه بخش اعظمش خودم بردم بالا ، واقعا سخته این عادت زشت برام، ولی دیگه خود خوری داره دیوونم میکنه .  

تا تندی میکنم ، تازه وقتی که کارد به استخونم رسیده با واکنش بد و حتی وحشتناک بقیه مواجه میشم، بعدش هم هی خودم رو سرزنش میکنم که وای فلانی ناراحت شد یا چی، بعدشم خیلی راحت در موردم حرف میزنن . 

فلانی خیلی مظلومه ، آخی نمیدونم بیچاره و ... ، یا حتی اجازه نمیدن حرفم رو بزنم ، بماند که خیلی موقع ها با لحن زشتی حتی صدام می کنن ، چون من خوابگاهیم بد و بدتر ، دوست ندارم مثل یه قربانی باشم ، از طرفیم واقعا دوس ندارم در حد امکان کسی رو برنجونم ، راه حلی دارید ؟

این حد از خود خوری دیووانه کننده ست . میگن با هر کی مثل خودش ... ولی قبول کنید ما نمیتونیم خیلی جاها مثل اونا باشیم 

سپاس ... 


مرتبط :

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

در اوضاع جدید اقتصادی، چه تغییری در سبک زندگی تون دادید ؟

نظرتون در مورد سبک زندگی من چیه ؟

شما درباره ی زندگی و سبک زندگی مختارید

بدی های دیگران رو پلی برای محبت قرار بدین

دیگران رو قضاوت نکنیم

آموزش سیاست در ارتباط با دیگران

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

خواهش می کنم احترام بگذارید به انتخاب های دیگران

کارم شده حسرت خوردن به دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)