سلام

من یک دختر 26 ساله هستم. یک پسر تقریبا همسن خودم توی دانشگاه سراغ من اومده و خواستگاری کرده اما من تو جواب دادن بهش شک دارم. خواستم ازتون کمک بگیرم.

مشکل من اینه که من از این آقا از همون اوایل حدود یک سال و نیم پیش خوشم اومده بود. میخواستم یه کم بهش نزدیک بشم تا بیشتر بشناسمش و حس ششمم میگفت اونم از من خوشش میاد و با نزدیک شدنم بهش سعی کردم در گفتن حرفش بهش کمک کنم تا از چیزی نترسه! 

میدونستم هنوز کار و پول و شرایط نداره اما دوست داشتم بهش بفهمونم برام مهم نیست و اگه با هم باشیم، با هم میسازیم همه چی رو. منتها ایشون هر بار سردتر از قبل با من برخورد میکردند!  مثلا به جا اینکه سعی کنه با من بیاد پروژه ای انجام بدیم یا درس بخونیم با دخترهای دیگه بیرون میرفت و درس میخوند و پروژه انجام می داد،  منم کم کم که حس کردم توهم زدم و علاقه ای این وسط نیست پام و گذاشتم رو احساسم و یکی دو ماه وقت گذاشتم ازش دور بشم و فراموشش کنم و این کار رو کردم.

تا این که حالا اومده پیام داده برای خواستگاری. گفت من از اول ازت خوشم میومد ولی نمیخواستم بفهمی چون دوست داشتم اول بشناسمت بعد. اگه از اول اسم ازدواج رو میاوردم رفتارت فرق میکرد! 

حالا من موندم سر دو راهی؛

از طرفی این توجهات و صمیمی شدنش با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته،  از طرفی حس تو آب نمک خوابوندن دارم،  از طرفی از این همه اعتماد به نفسش که خودخواهانه عمل کرده و حق شناخت رو فقط به خودش داده واقعا عصبانی ام و از همه مهمتر حس میکنم دیگه نمی تونم بهش افتخار و اعتماد کنم و حس دوست داشتنم مرده،  به این دلایل نظرم منفیه! 

دلایل مثبت بودن نظرمم اینه که خب همیشه دلم میخواست خودم با یکی آشنا بشم و ازدواج سنتی دوست ندارم، میگم ردش کنم شاید شانسم کم بشه، و از طرفی میگم شاید حق داشته و من اشتباه میکنم.

به نظر شما من چکار کنم ؟ خانم ها شما اگه جای من بودید چکار میکردید؟ نظرتون چی بود؟ آقایون بدون دید جنسیتی خواهشا جواب بدید،  فکر کنید منم خواهرتونم . 

مرررسی از همگی


مرتبط:

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)