سلام

دختری 17 ساله و مجرد هستم

من چند وقت پیش به خاطر اینکه بعد از ماه رمضان تا الان پریود نشدم رفتم سونو گرافی

دکترم بهم گفت که تخمدانت تنبله (توی برگه هم نوشته که مایع ازاد مختصری در حفره ی فضای کلدوساک دیده می شود) بعدشم بهم گفت برو دکتر تا یه آزمایش هورمون برات بنویسه

اما وقتی رفتم دکتر بهم گفت نیازی نیست بری ازمایش برو پیش یه متخصص زنان تا تو رو معاینه کنه ، حالا من موندم چیکار کنم برم آزمایش هورمون یا نه؟ اگه رفتم این آزمایش چه جوریه ؟

راجع به معاینه چی؟ چه جوری معاینه می کنه ؟ خیلی استرس دارم می ترسم نتونم بچه دار بشم . ممکن هست به خاطر اینکه تخمدانم تنبله بچه دار نشم ؟ ( کسی تجربه ای نداره؟ )

خیلی می ترسم


بیشتر بخوانید ...

رابطه ی بین تنبلی تخمدان و نازایی

تخمدان پلی کیستیک یعنی کاهش شانس باروری ؟

کسی هست که در مجردی تنبلی تخمدان داشته و الان بچه دار شده؟

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه ؟

در خواستگاری بگم که کیست تخمدان دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)