سلام

با توجه به وضعیت نا مساعد فعلی و اینکه ما هم جوونیم و نمی تونیم منتظر بهبود اوضاع بمونیم ، راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

من دانشجوی روانشناسی دانشگاه دولتی در تهرانم . مسلط به انگلیسی هم هستم ‌. و یک حرفه هم بلدم ( تعمیرات تبلت و گوشی ، رایانه و لپ تاپ ) ، اما نه در خارج آشنا دارم ، نه سرمایه به خصوص ، سرمایه ای هم باشه حداکثر و حداکثر ۱۰۰ میلیون که به دلار نا چیزه ، خوب ، هر جور شده میخوام از ایران برم . چون فکر می کنم در خارج حداقل یک کار رو خواهم داشت . 

حالا شما راهنمایی بفرمایید ، بگید طُرُق مهاجرت قانونی به ممالک خارجه چیه ؟ فرق نمی کنه چه کشوری باشه ، هر جا که توش کار متناسب با شخصیت علمی یک فرد باشه . 

خیلی ممنون 

در ضمن ۲۵ ساله هستم و مذکر جنسم 


بیشتر بخوانید ...

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)