سلام به همه خانواده برتری های عزیز

لیدا هستم، راستش دوستان الان یه مدتی هس که یه مشکلی بدجوری رو اعصابمه ، اونم اینه که من امسال پشت کنکوری هستم و پارسال نتیجه افتضاحی گرفتم که حتی فکر کردن بهش داغونم می کنه . امسال هم دوباره شروع کردم و عالی نیستم ولی خدا رو شکر از پارسال بهترم ، حالا مشکل اینجاست که یکی از اقوام نزدیک بنده که مرد هم هستن و خودشون در کنکور نتایج عالی کسب کردن (رتبه دو رقمی)، خیلی به من زنگ می زنن و یا اینترنتی با هم حرف می زنیم و هر بار با اصرار ایشون ولی مشکل اینجاست که تایمش هر بار زیاد هست ، یه بار ۲ ساعت یه بار ۳ ساعت و ... . 

و من خودم هم قبلا مشاور داشتم و کلا چه در زمینه کنکور و چه در زمینه برنامه ریزی و ... اطلاعات زیادی دارم ، و نیاز و حوصله حرف های بیشتر در این مورد رو ندارم ، و ترجیح میدم درس بخونم و اوقات فراغتم رو هم استراحت کنم که اگه نکنم بعدش نمی تونم درس بخونم.

ولی با این آقا هم رودربایستی دارم و نمی دونم چی بهشون بگم که از صحبت باهاشون در برم، فکر کنین برای یه کنکوری نیم ساعتم ارزش داره خب . می دونم کلمات نقش مهمی دارن و نمی خوام ایشون رو که خب قصدشون کمکه ناراحت کنم .  

چون کلا یه خورده بی اعصابم و ممکنه یهو عصبانی بشم یه چیزی بهش بگم، پس میشه تا دیر نشده بهم کمک کنید .

بگید که جه کار کنم که این آقا کمتر حرف بزنه ؟ و چه کلماتی رو به کار ببرم که ایشون ناراحت نشن ؟


مرتبط:

چطور میشه از شر یه دوست مزاحم و پر رو خلاص شد؟!

چطور یه نفر رو محترمانه از سر خودم باز کنم؟

چه راهکارهایی دارین برای دور شدن ادم های مزاحم و کم شدن شرشون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)