سلام به همگی 

من ۲۱ سالمه و حدود ۶ ماهه که عقد کردم ، شغل همسرم توی یه شهر دیگه و دور از منه و فقط مرخصی ها میبینیم هم دیگه رو ... ، خیلی مرد خوب و کاملا ایده آلی هست از هر نظر و خیلی هم رو دوست داریم و مشکلی با هم نداریم خدا رو شکر ...، ولی یه چیزی هست...

راستش توی ۱۳_۱۴ سالگیم ، پدرم شیطنت هایی داشت ( در حد پیام دادن به زن های دیگه نه بیشتر )، که من اون موقع هوشیار بودم متوجه میشدم ... ، و بار ها این تکرار شد و مادرم هم دعوا میکردن و بعدش هم چشم پوشی ... ، پدرم مرد خیلی خوب و زحمت کشی هست ولی خب این کارها رو هم می کرد. از اون موقع ها چندین سال میگذره و پدرم دیگه تکرار نکرد ...

ولی من الان که همسرم ازم دوره و از محیط اداری کارش و همکاراش میگه که چقدر کثیف هستن ... تنم میلرزه ...

همسرم آدم خیلی پاکی هست و بهش اعتماد کامل دارم و این حرف ها رو از روی صمیمیت با من یا درد و دل میزنه‌... و من واکنش بدی نشون ندادم که فکر کنه حساس شدم یا این که دیگه با من احساس راحتی نکنه ... ، اما یه چیزی ته دل من میلرزه ... . 

یه چیزی منو میترسونه ... از فکر اینکه شوهرم بخواد مرتکب کوچکترین شیطنتی بشه آشفته و عصبانی میشم... دلم میخواد مرتب گوشیش رو چک کنم. در صورتی که گوشیش خیلی وقت ها دست منه و رمز و همه چی رو در اختیار من گذاشته ... خیلی پاکه ولی حس میکنم خیلی حساس شدم... همش میگم اگه همسرم هم این کار رو بکنه چیکار کنم ... خیلی میترسم خیلی... تو بچگی هم بخاطر اون کار بابام خیلی گریه کردم و تاثیر منفی داره میذاره رو زندگیم... چبکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)