سلام

قبلا از دختری به صورت سنتی خواستگاری کرده بودیم. ایشون رو کاملا پسندیده بودم و با معیارهام کاملا مطابقت داشت. نتیجه صحبت ها مون و تحقیقات و مراجعه به مشاور ازدواج هم عالی بود.

وارد جزئیات نمیشم.آخرش به خاطر حرف های غلط و رفتارهای اشتباه مادر و پدرم و قصور خودم در مدیریت صحیح صحبت های بین دو خانواده‌، متاسفانه جواب منفی دادن. در نتیجه بله‌ برون برگزار نشد. بعد از اون هم چند جای دیگه خواستگاری رفتیم اما پسند نکردم. حالا میخوام به یه نحوی دوباره از همون دختر خواستگاری کنم ولی نمیدونم چه جوری ؟

روی مادرم نمیتونم حساب کنم چون هر وقت مادرم با مادرش حرف زده بود یه چیزهایی گفته بود که باعث کدورت و رنجش مادرش شده بود. خواهر ندارم که باهاش حرف بزنه. دو تا خاله دارم ولی متاسفانه اونا هم در نسنجیده حرف زدن از مادرم بدترن. کسی رو ندارم که واسطه بشه و باهاش حرف بزنه.

ایشون تو تلگرام مسدودم کرده. چند بارم بهش زنگ زدم ولی بلافاصله ریجکت شد. چند بارم پیامک زدم که دلیور نشد. فک کنم منو گذاشته تو بلاک‌ لیست گوشیش واسه رد تماس و پیامک. با یه شماره دیگه تو تلگرام بهش پیام دادم ولی سین نکرد و جوابم رو نداد. چه جوری نظرش رو عوض کنم که راضی شه باهام ازدواج کنه؟

کار درستیه اگه خودم برم با یکی از برادراش حرف بزنم یا درست نیست ؟ یعنی اگه برم با یکی از برادراش حرف بزنم جای امیدواری هست؟ اگه خودم خواهر و برادر داشتم از خواهر و برادرم کمک و راهنمایی میگرفتم. پس لطفا موقع نظر دادن فکر کنید منم برادر خودتونم. ولی نگید که بیخیالش بشم چون نمیتونم ازش بگذرم.

ممنون از همه دوستانی که نظر میذارن

سیامک


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)