سلام

اولش بگم که کار دولتی ندارم، الان هم دانشجو هستم، سربازی هم نرفتم و کلا یک خونه فقط تونستم بخرم تو اطراف کرج. (کلا 10 دقیقه تا مرکز شهر کرج فاصلشه ) ، من پسرم و به یکی علاقه مند شدم از اقوام. و اول یه مقدار باهاش چت کردم و ... 

بعد یهو دیگه جواب نداد یعنی پیام رو ندیده ولی بلاکم نکردن. از طریق واسطه ازش پرسیدن که قصد ازدواج داره یا نه که گفته نه ، اون واسطه هم اسم منو نیاورده. بعدش دوباره خودم بهش پیامک دادم که نظرش چیه و ... که باز جواب ندادن.

میخواستم ببینم خانم ها یا آقایون این کار چه معنی ای میده؟ علاقه نداره یا به شخص دیگری علاقه منده ؟ من بهش نگفتم الان گفتم در آینده قصدش رو داره یا نه که منم سربازی برم و کار پیدا کنم. وضع مالی شون هم یه مقدار بهتر از ماست. اگر هم قصدش رو نداشته باشن باید حداقل یک پیام بدن این جواب ندادن یه مقدار بی ادبانه هستش.

با تشکر از دوستان

منتظر جواب هاتون هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)