با سلام و احترام

من یه دختر ۲۷ ساله هستم که مدتیه با یک آقا پسری در حال آشنایی هستم، ایشون از هم دانشگاهی های سابق بنده هستن. هر دوی ما در یکی از بهترین دانشگاههای کشور تا مقطع ارشد تحصیل کردیم. 

در دوران دانشجویی شناخت زیادی از ایشون نداشتم، هر وقت ایشون رو میدیدم بسیار متین، مودب و موقر بودند، منم ازشون خوشم میومد تا اینکه پیشنهاد آشنایی رو مطرح کردن. اوایل خیلی خوشحال بودم چون واقعا اخلاق و رفتارشون خیلی پخته و محترمانه بود که برای من جز اولویت هام بود. 

ولی بعد یه مدتی با شناخت بیشتری که ازشون بدست آوردم کمی ترسیدم، ما دو جلسه اول خیلی خیلی کوتاه از خودمون صحبت کردیم، یک روز از سر کنجکاوی اسم ایشون رو توی اینترنت سرچ کردم و فهمیدم خیلی موفق تر از اون چه که فکر میکردم هستن، مولف چندین مقاله آی اس آی و کتاب، خواهر و برادران شون و همسران شون همگی دارای تحصیلات عالیه از بهترین دانشگاه های کشور و بسیار موفق، دارای شرایط خانوادگی عالی. 

در حالی که من علیرغم تلاش زیادم در دوران تحصیلی متاسفانه به خاطر یک سری مسائلی که پیش اومد مجبور شدم سریع از تز ارشدم دفاع کنم که پایان نامم بدون اینکه دستاورد مطلوبی داشته باشه به سر اومد، و امکان ادامه تحصیل مقاطع بالاتر و حداقل در دانشگاه دولتی خوب ندارم. خودمم یک دختر خیلی معمولی و از یک خانواده خیلی معمولی هستم. 

مقایسه شرایط خودم با اون آقا خیلی منو نگران میکنه. من واقعا به ایشون علاقه مند شدم ولی نه بخاطر شرایط عالی شون چون قبل از دونستن اینها بهشون کشش داشتم ولی الان میترسم. میترسم اگه از شرایط من بیشتر بدونن پشیمون بشن، میترسم اگه خودشون منو بپذیرن خانوادشون قبول نکنن، میترسم اگه خانوادشون هم قبول کنند روزی بشه که یهو همسرم منو با همسران برادران شون یا دوستان شون مقایسه کنند و به این فکر کنند که میتونستن ازدواج خیلی بهتری داشته باشن، البته این ها رو به خودش نگفتم و اصلا نمیدونه که من تا چه حدی از خانوادش اطلاعاتی رو بدست آوردم، چند بار خواستم ارتباطم رو باهاشون قطع کنم ولی نتونستم چون واقعا توی این ۲۷ سال زندگیم، هیچ پسری مثل ایشون توجه منو به خودش جلب نکرده بود. 

از دوستان خواهش میکنم اگه ممکنه راهنماییم کنن که چکار کنم، آیا کسی تجربه مشترکی داشته، آیا ازدواج دو نفر با این سطح اختلاف خانوادگی ممکنه موفقیت آمیز باشه؟ اگر بخوام ارتباطم رو با ایشون قطع کنم چطور برخورد کنم ؟ چطور خودم فراموشش کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)