سلام

من دختری 18 ساله هستم که امسال کنکور دارم من از سال دهم شروع کردم، از روزی 6 ساعت درس خوندم بعد از اون به 8 الی 10 ساعت رسوندم و الان که باید افزایش تایم درس خوندن داشته باشم یه مشکلی برام پیش اومده و اون اینه که خواهرهای سه قلوی هشت ساله م واقعا کلافم کردن سر و صداشون خیلی زیاده و اجازه ی تمرکز کردن روی درس رو به من نمیدن .

من از خیلی سال پیش با این مشکل رو به رو بودم و اون موقع تایم درس خوندنم رو تغییر می دادم ( در واقع به ساعت نیویورک زندگی می کردم ) مثلا زمانی که از مدرسه می اومدم می خوابیدم تا ساعت 7 یا 8 شب بعد بیدار می شدم تا ساعت 4 و 5 درس می خوندم و بعد دوباره می خوابیدم تا ساعت 7 که باید می رفتم مدرسه. اما امسال هم به دلیل اینکه باید ساعت درس خوندنم رو زیاد کنم و هم به این دلیل که واقعا از نظر جسمی تحلیل رفتم و این طرز خوابیدن سلامتیم رو به خطر انداخته باید تغییرش بدم و مثل آدمای عادی زندگی کنم! 

مشکلی که وجود داره اینه که ما به خاطر کار پدرم از کل خانواده ی مادری و پدریم دور افتادیم در نتیجه امکان فرستادن بچه ها به خونه ی کس دیگه ای وجود نداره و مامانم اجازه نمیده که من برم کتابخونه! از اون جایی که ما در این شهر اجاره نشین هستیم و خونه از خودمون نیست هم امکان عایق کردن دیوارها وجود نداره. بچه ها هم کلاس دومی هستن و به شدت بازیگوش و نوشتن مشق هاشون حسابی طول می کشه و از اون طرف در مقابل خوابیدن هم به شدت مقاومت می کنن و من واقعا نمی دونم این مشکل رو چطور باید برطرف کنم و دلم هم نمی خواد بعدا وقتی به 8 سالگی شون فکر می کنن با خودشون بگن که دائم به خاطر من سرکوب شدن.

به نظرتون در این شرایط من باید چی کار کنم که نه به کودکی اون ها آسیبی برسه نه به درس من ؟


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)