سلام

من یه دوست قدیمی و خیلی صمیمی دارم که خیلی با هم خوب هستیم از قدیم (پسر بالای بیست و پنج سال هستیم ). ما هر هفته حداقل پنج شب، شب ها با هم بیرون میریم یه گشتی میزنیم و میریم تفریح داخل شهر.

مشکلی که دارم اینه که دوستم هر وقت تماس میگیره فلان ساعت میام دنبالت اکثر اوقات بالای یک ساعت منو الاف و معطل میکنه و دیر میاد، فاصله خونه هامون از هم پانزده دقیقه راه هست و اصلا هم بحث ترافیک نیست!

هر بار که تماس میگیره میگه مثلا یه ربع دیگه در خونتم آماده باشی، منم مشغول به هر کاری که هستم رهاش میکنم یا اگه قرار بوده کار دیگه یا جایی برم کنسلش میکنم ولی اون بدون اینکه اطلاع بده دیر میاد، یا مثلا یه ساعت دیگه میاد، منو معطل میکنه.

دیگه کار به جایی رسیده که چندین بار بهش گفتم ببین اگه یه ساعت مشخص کردی ولی پانزده دقیقه بعدترش نیومدی دیگه اون قرارمون کنسله نیای چون من مشغول کار دیگه ای میشم یا برنامه دیگه ای میریزم برا خودم... اما فایده نداره اصلا... صد بار بهش گفتم ببین وقتی خودت زنگ میزنی میام اصلا اصراری ندارم که بیای اگه بعد از قراری که میذاری کاری برات پیش میاد یه پیامک بده کنسله، نمیای، دیر میای و... 

تا من منتظر و الاف نشم ولی اصلا رعایت نمیکنه. بحث یک بار یا چند بار هم نیست بلاخره مشکل و تاخیر برای هر قراری پیش میاد ولی همیشگی بودنش به نظر من پذیرفته نیست. واقعا از منتظر نشستن تو خونه و دیر کردن کلافه میشم.دوست قدیمی هم هستیم و نمیخوام قطع رابطه کنم باهاش.

بنظرتون با این جور آدما باید چکار کرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)