سلام دوستان 

یه مشکل پوستی پیدا کردم به اسم قارچ پوستی، چند دفعه هم بابت این مشکل رفتم دکتر ولی اصلا خوب نمیشه ، خسته شدم از دکتر رفتن . دو روز یکبار باید برم حموم بشدت میخاره پوست سرم البته پوست سرم فقط درگیره شوره میده سرم و اینکه وقتی عروسی یا آرایشگاه میرم یا مسافرت آزاد دهنده است .

یعنی شب بخوابم صبح میبینم بالشم پر از پوسته، کلا آزار هنده شده برام، کسی هست مشکل منو داشته چیکار کرده خوب شده ؟  اگرم راه کار طب سنتی دارید ممنون میشم راهنماییم کنید .

واقعا نا امید شدم .  


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

سوال در مورد ماسک ماست و حنا و دکلره پوست

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

روش های روشن شدن دائمی پوست

ماسک های روشن کننده پوست چقدر تاثیر دارن ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

راهی برای از بین بردن مو ها بدون تیرگی بدن سراغ دارید؟

تجربیات شما در مورد استفاده از نمک حمام برای رفع تیرگی بدن ؟

رفع تیرگی ناشی از استفاده ی نادرست از پودر موبر

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن با زالو درمانی


ترفند اون هایی که پوستی صاف، شفاف و روشن دارن چیه؟

دلم یه پوست یه رنگ و یه دست میخواد که بی آرایش زندگیم رو بکنم

آیا دو رنگی پوست بدن دختر مورد علاقه تون براتون مهمه؟

ازدواج با دختری که بیماری پوستی نادر به نام ماکولار آمیلوئیدوز داره

با اونایی که صورتشون زشته چه رفتاری دارید ؟

دخترم و مادرزادی توی صورتم ماه گرفتگی دارم

تجربیات شما در مورد رفع لکه های قهوه ای روی صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

من دخترى نازیبا (زشت) هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)