سلام

در دوران پیش از اسلام، اعراب در ارضای نیاز جنسی خود ، تا حد افراط خانم بازی می کردند ، و زن ها نیز گاهی چند همسر داشتند ، اسلام برای اینکه از به هم ریختن جامعه جلوگیری کنه ، روابط جنسی رو به خانواده محدود کرد ، چون روابط آزاد جنسی موجب انحراف جامعه از اهداف عالی اجتماعی میشه ، افرادی هستند که ادعا می کنند در غرب روابط بین مرد و زن عادیه ، یا اینکه در غرب به خانم ها به چشم انسان دیده میشه ، وقتی هم براشون با آمار و ارقام صحبت میکنی که در غرب هم تجاوز کم انجام نمیشه ، لا جرم و دست و پا لرزان ، شروع به توجیه میکنند که معنای تجاوز در آن جا با این جا متفاوته . 

معنای تجاوز همه جا یکسان هست ، معنای آزار جنسی متفاوته ، یا اینکه در پاسخ میگن به من و شما ربطی نداره، به خودشون مربوطه، این یعنی جواب سر بالا ...

این جهان قوانینی داره ، و همه مُلزَم به اطاعت از قوانین هستند ، هیچ جای دنیا نیست که همه چیز صد در صد آزاد باشه ، و هر نقدی بی چون و چرا پذیرفته بشه ، اسلام ، نه اینکه به زن نگاه جنسی داشته باشه تا بخواد حجاب رو به او بپوشونه ، برعکس ؛ برای اینکه زن از نگاه جنسی در امان باشه توصیه به حجاب کرده .

شما نمی تونید یک گل زیبا رو ببینید و بعد بگید من از دید خواص دارویی به گل نگاه میکنم ! ، خانم ها هم زیبا هستند ، طبق برخی از روایات ، زن ها زیبا ترین مخلوق خدا هستند ، درسته ، همه ما موظفیم به بانوان از دید انسانی نگاه کنیم و اولین سنجش مون ، اندیشه، گفتار و عمل اشخاص باشه ، ولی این دلیل نمیشه که خانم ها بخوان با هر پوششی در جامعه ظاهر بشن . 

در قرآن هم ، اولین دلیل برای آنکه زنان حجاب داشته باشند ، این چنین آورده شده که از نگاه انسان های مریض دل در امان باشند ، نظر شخصی من در مورد حجاب :

حجاب زن و مرد نداره ، برای مرد ها هم هست ، هیچ مردی در خیابان با شلوارک ظاهر نمیشه ، ولی برای خانم ها مهم تره ، هر چند خودم ، شخصا ، روی حجاب موی سر حساس نیستم و به نظرم آزادی در این زمینه ، مشکل آنچنانی ایجاد نمی کنه ، ولی مخالف پوشش های جنسی هستم و توجیه این پوشش ها ، عقلانی نیست . 

حالا از افرادی که ادعا میکنند که آزادی های غرب موجب بروز مشکلات نشده ، و امری پذیرفته تلقی میشه ، سوالاتی دارم :

۱- چرا در فیلم های هالیوود ، حداقل یک صحنه جنسی باید وجود داشته باشه ؟

۲- چرا در موزیک ویدیو های غربی ، حتما باید از صحنه های جنسی ، فیلم برداری بشه ؟

۳- در صورتی که ، یک مرد ، با لباس زیر ، در جامعه حاضر بشه ، شما به حرف خودتون که "پوشش هر کس به خودش مربوطه" پایبند می مونید؟

۴- افرادی که ادعا دارند به افراد نباید از دید جنسی نگریست که البته ادعاشون درسته، عمدتا افرادی هستند که خودشون برای جلب توجه بیش تر از بقیه به خودشون می رسند . خوب این افراد چرا به جای صرف وقت و انرژی روی ظاهرشون ، رو باطن و افکارشون کار نمی کنند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)