1 – اگه دختران از پسران خواستگاری بکنن ، به احتمال زیاد مورد سوء استفاده قرار می گیرن .
یه دفعه یه دختری بیاد به یه پسری بگه که منو نمی خوای؟ چرا می خوام ولی برای ازدواج نمی خوام ! به احتمال زیاد دختر مورد بی حرمتی قرار می گیره .
2 – حیای جنس زن ایجاب می کنه که چنین درخواستی رو نکنه . اگه شما برید خواستگاری ممکنه از نظر مرد ، دریده و بی حیا فرض بشید . میگن پر رو اومده میگه شوهر من میشی ؟!


3 – اگر دختر پاسخ منفی بشنوه ، با روح حساس و لطیفی که داره ، ضربه ای که می خوره خیلی اساسیه . پسرا یه کمی محکم ترن ، پوست کلفت ترن ، اگه پسرا پیشنهاد بدن و پاسخ منفی بشنون ، 2 هفته گیجه بعد دست میشه . ولی دخترا چقدر باید به خودشون فشار بیارن که بتونن پاسخ نه پسرا رو هضم کنن و باهاش کنار بیان . خطرات روحی روانی نه شنیدن برای دختران بسیار سنگینه .
4 – اگر پسر بپذیره و ازدواج بکنن ، در طول زندگی مشترک شکاف و اختلافی بوجود بیاد ، پسر چی میگه ؟ من تو رو نخواستم ! خودت اومدی التماس کردی ! یادته چطور آویزونم شده بودی میگفتی منو بگیر منو بگیر ؟! اون وقت دختر له میشه .

تایپ شده از روی سخنرانی دکتر فرهنگ با حذف و اضافات


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که اگه بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای ازدواج موفق ( دکتر فرهنگ ) (۶۴ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)