سلام 

بنده دانشجوی کارشناسی الکترونیک هستم (پسر) و بسیار آدم فعال و با انگیزه و با پشتکاری هستم یعنی بگم یه کاری رو میکنم حتما انجامش میدم قصد دارم به صورت گروهی با یکی دو نفر که در زمینه طراحی سایت و یا الکترونیک تخصص دارن و بیکارن مثل خودم کسب و کار راه بندازیم و بترکونیم .

مطالب بالا تعریف از خودم نبود اینو نوشتم که اگه شما هم همچین روحیاتی دارین پیشنهاد همکاری بدین . ببینید من اصلا این حرف ها تو کتم نمیره که میگن مملکت خرابه و کار نیست و اینا دزدن و ... ، من فقط میدونم باید پیشرفت کنم با بقیه یا بدون بقیه.

 ۱۲ ساله دارم کارهای مختلف میکنم به دلیل تحصیل خیلی از موقعیت های خوب کار رو از دست دادم ولی هیچ وقت بیکار نبودم ولی الان سعی دارم برای خودم کار کنم تو رشته ای که همه زندگیمه پیشرفت کنم .

خلاصه داداش گلم سرتو درد نیارم اگه استعداد و یه کمی تخصص داری بسم الله با هم استارت یه کار و میزنیم، پروژه میگیریم با قیمت پایین تر ولی در عوض تجربه کسب میکنیم و کم کم تو زمینه کاری مون حرفه ای میشیم و به هدفمون میرسیم .

به خدا گروهی کار کردن خیلی بهتر از اینه که بری پیش یه آدم خبره کار یاد بگیری ، چون هیچ کس با جون و دل به آدم چیزی یاد نمیده ، فقط بیگاری میکشن از آدم ، مطلب های مهم و قلق های کار رو اصلا نمیگن ، فقط یه وقت هایی یه چرت و پرت هایی بهت یاد میده که دلت خوش باشه داری کار یاد میگیری ولی وقتی کار گروهی باشه و مال خودت میدونی اگه به من یاد بدی سودش به خودتم میرسه پس کم نمیذاری ، اگه کسی تمایل به همکاری داشت اعلام کنه 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)