با سلام

دوستان میدونم سوالم شاید خیلی کلیشه ای باشه با این حال ممنون میشم تجربه های شخصی تون را در اختیارم بذارید.

من 29 سالمه مشکلی که دارم اینه که هر کی میاد خواستگاری به دلم نمیشینه نگرانی سنمم دارم . اکثرا مشکلم با ظاهرشونه بعضی هام اینقدر خجالتی و بی اعتماد به نفس هستند که همون اول کار دل آدم زو میزنند من معمولا یه جلسه ی دیگه هم با وجود اینکه به دلم نیستند صحبت میکنم ولی تا حالا هیچ وقت حسم تو جلسه دوم هم تغییر نکرده من معمولا وقتی میبینم اون فرد هیچ شور یا هیجان یا انگیزه برای اینکه دوباره بخوام ببینمش بهم وارد نمیکنه رد میکنم .

از طرفی خیلی هاشون پسرهای خوب و با خانواده و بقول معروف بچه مثبتی بودند ولی من سر همین به دل نشستن رد کردم حالا اطرافیانم هی بهم میگند تو داری شورش زو در میاری، تو ازدواج سنتی که به این زودی ها حسی بین دو طرف ایجاد نمیشه ولی من بازم دست خودم نیست به هر حال مواردی تجربه کردم تو خواستگارام که از وقتی میرفتند میگفتم کاش همین برام اوکی میشد ولی هر بار به دلیلی نشده ببخشید طولانی شد نظرتون بهم بگید .

ممنون


پیشنهاد:

از صورت خواستگارم خوشم نیومده (2)

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)