سلام 

من دختری هستم 19 ساله ، یک ساله با پسری از طریق چت در ارتباطم ، تابستون میخواد بیاد به شهرمون و منو ببینه ... خیلی نگرانم و حس میکنم اصلا به زیبایی عکس هایی که ازم دیده نیستم ،  عکس هام رو ادیت یا فتوشاپ نکردم که بابت اون موضوع نگران باشم و بگم الان شخص دیگه ای رو میبینه و شوکه میشه ، ولی هیچ وقت از نیم رخ بهش عکس ندادم و حس میکنم اگه منو از نیم رخ ببینه خیلی تو ذوقش بخوره ، بینی ام زیاد بد نیست یه کم قوز داره که حتما عملش میکنم ولی خب ایشون قراره قبل عمل بیاد و منو به خانواده اش نشون بده  یعنی همون تابستون .

اونقدر از این بابت نگرانم که میگم رابطه مو بهم بزنم و هیچ وقتم به ازدواج فکر نکنم ... حس میکنم واقعا زشتم و هیچ پسری از من خوشش نمیاد ، بعضی وقت ها بخاطر این موضوع گریه میکنم که چرا من زیبا نیستم ، در حالی که مامانم میگه اشتباه میکنی تو خیلی خوشگلی .. دختر خاله ها و دایی هام واقعا از من زیبا ترن و من بیشتر عمرمو صرف درس خوندن کردم تا زیبایی ... .

همه میگن تو خیلی شیرین و مهربونی؛ ولی خب هیچکس تا حالا بهم نگفته تو خیلی خوشگلی ؛ . نمیدونم چیکار کنم؟ 19 سالمه و تا حالا خواستگار هم نداشتم ؛ به شخص مورد علاقه ام نه بگم ؟ و تا آخر عمر بسوزم تو این غم ؟ یا وایسم بیاد و از دهن خودش نه بشنوم ؟


پیشنهاد :

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟

من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

حکمت خلقت آدم های زشت چیه ؟

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)