با سلام خدمت شما

دانشجوی سال آخر کارشناسی رشته مدیریت هستم. خدا رو شکر به لحاظ مالی هیچ مشکلی هم ندارم. از یکی از دخترای همکلاسیم خوشم اومده، اولش به لحاظ درسی با هم ارتباط داشتیم، ولی هر چقدر که من سعی میکردم صمیمانه تر برخورد کنم ایشون خیلی سردتر برخورد میکردن، تا اینکه تصمیم گرفتم مدتی اصلا باهاشون ارتباطی نداشته باشم و سوالات درسیم رو از همکلاسی های دیگه میپرسیدم. 

تا اینکه بعد از یه مدت ایشون سر یه موضوع درسی پیام دادن و خیلی صمیمانه تر برخورد کردن. ارتباط مون صمیمانه تر شد تا اینکه ایشون یه جورایی از طرز رفتارم متوجه علاقه من به خودشون شدن ( چون من به هیچ عنوان با دخترهای دیگه در ارتباط نیستم و سابقه دوستی هم ندارم و در کل، همه منو بعنوان یه آدم سنگین و مغرور میشناسن). 

از اون موقع برخوردشون واقعاً سرد شده و اصلا پیامی نمیدن و هر وقت سوالی ازشون میپرسم یا کاری باهاشون دارم، خیلی سرد جواب میدن. اینو هم بگم که من با خانواده ام صحبت کردم و قصد دارم بعد از امتحانات از ایشون خواستگاری کنم، ولی متاسفانه این برخورد های اخیر ایشون، منو خیلی نسبت به موضوع سرد کرده. میخواستم ببینم نظر شما چیه ؟

آیا واقعاً علاقه متقابله ؟ یا چیز دیگه ایه ؟


مرتبط :

نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

چطوری به دختر مورد علاقه ام ابراز عشق کنم ؟

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

دلیل کم محلی های دختر مورد علاقم رو نمی فهمم

بعد از قطع ارتباط با دختر مورد علاقم زندگیم دگرگون شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)