سلام 

من چند روز پیش به صورت سنتی به خواستگاری یه دختری رفتم که همون جلسه اول با دختر خانوم چند دقیقه حرف زدیم که البته معلوم بود خانوادش زیاد راضی نیستن که تنها صحبت کنیم و همون موقع زن داداشش اومد تو اتاق و گاهی اون سوالات رو جواب میداد یا میپرسید گاهیم دختر خانوم . که اینا مال یه هفته پیشه از اون موقع ما دفتر خونه رفتیم قرار مدار گذاشتیم سر مهریه و اینا و آزمایشم دادیم و کلاس رفتیم اما هنوز عقد نکردیم چون خونوادش مذهبی بودن فکر میکردم دختر خانوم گوشی نداره که بعدا فهمیدم داره و در معدود فرصت هایی که تنها گیرش آوردم شمارش رو داد که البته معلوم بود زیاد راضی نیست شماره بده .

هرجا رفتیم واسه آزمایش و کلاس و این ها یکی باهاش اومده. یه بار بهش زنگ زدم گوشیش رو اصلا جواب نداد من وقتی باهمیم نگاهش میکنم اما اصلا اون نگاه نمیکنه احساس میکنم دوست نداره باهام حرف بزنه ،خودشم احساس میکنم عمدا تو شرایطی نمیذاره که تنها بشیم ، صحبت کنیم، به نظرم خونوادش مجبورش کردن باهام ازدواج کنه.

من که این طور احساس میکنم و گرنه چطور این همه بی تفاوته؟ حالا واقعا نمیدونم چیکار کنم دوستان اگه میتونن راهنماییم کنن.


مرتبط با فقدان علاقه در ازدواج:

علاقه بعد از ازدواج بوجود نمیاد؟

آیا علاقه بعد از ازدواج می تونه به وجود بیاد؟

عاقلانه و بدون علاقه بله گفتم، الان گاهی ازش متنفر میشم

کسی هست که بدون علاقه به همسرش باهاش ازدواج کرده

الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم

شوهرم اونی نیست که می خواستم

شوهرم اونی نیست که فکر میکردم

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی

می ترسم بله بگیرم بعد بگه اونی که می خواستم نیستی (2)

شوهرم اونی نیست که در ذهنم ساخته بودم

آیا به ازدواج با اونی که دوسش دارم اصرار کنم؟

خواستگار خوبی دارم که بهش علاقه ندارم

منظور از علاقه نداشتن به خواستگار چیه؟

آیا ازدواج کنم در حالی که پسر دیگه ای به من علاقه داره؟

اگه مجبور به ازدواج زوری بشم، چه بلایی سرم میاد؟

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

اگه با کس دیگه ای ازدواج کنم نمیتونم دوستش داشته باشم

چطور ممکنه با فرد دیگه ای ازدواج کنم؟

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)