سلام 

 ممنون میشم راهنمایی کنید دوستان

من در محیط کاری و دانشگاهی پیشنهاد آشنایی و ازدواج دارم. مشکل من اینه که از نظر اقتصادی شرایط خانوادم نامناسب هست و تمایلی هم به تغییر این شرایط حتی در حد توان ندارند. البته این باعث شده من موقعیت های خوبی را از دست بدم ( البته ناراحت میشم گاهی از این مسئله اما بعد فکر می می کنم بهتر که کسانی با این طرز فکر رو از دست دادم)

اما سوالم اینه به کسی که هیچ شناختی از من و خانوادم نداره چطور بگم که شرایط مالی مون در چه حدی هست ؟ البته شرایط مون در حدی که ظاهر خونه مون نشون میده نیست و بهتر هست، اما من نتونستم خانوادم راضی کنم که تغییر کنن در این مورد و واقعا عاجزم! ( در مورد ظاهر خونه زندگی مون و حتی گاها لباس پوشیدن مادر و پدرم)

چطوری اینو به خواستگارم بگم؟ گفتنش برای من بسیار سخته و حتی نمی دونم چطور بگم ؟! ( اینم بگم به ظاهرم اصلا این قضیه نمیاد و معمولا همه فکر میکنن مرفه هستم با اینکه همیشه با زبان خودم به اطرافیان میگم که اینطوری نیست ولی اصلا انگار هضم نمی کنند و فکر می کنند من شکسته نفسی می کنم)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کفویت در ازدواج (۱۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)