سلام 

من یه دختر ٢٩ ساله م شاغلم و تحصیلاتم فوق لیسانس . جدیدا بخاطر بالا رفتن سنم البته از نظر خانواده!تحت فشار هستم که به خواستگارا جواب مثبت بدم اما مشکلم اینه هیچ کدوم از خواستگارهام اقلا این چند تا معیار منو ندارن .من میخوام از نظر کار و تحصیلات و ظاهر (چهره  و قد و قامت) هم تراز باشیم . از نظر اخلاق و رفتار برای هم قابل تحمل باشیم.خانواده هامون بتونن با هم ارتباط بگیرن که اکثریت خواستگارها یا کار ثابت نداشتن یا ظاهرمون متناسب نبوده یا اخلاقشون خوب نبوده یا تحصیلات پایین تر داشتن یا چند تا از این ها با هم ...

آخه بعد تحمل کلی سختی تو زندگی حق ندارم به اون چه میخوام برسم ؟ مگه من چه گناهی کردم که باید تن به هر ازدواجی بدم ، فقط به خاطر اینکه خانواده م خیال شون راحت بشه رو دست شون نمی مونم . 

اینم بگم قبلا ها خیلی تو فاز ازدواج بودم و به دوستام حسادت میکردم که با کیس های خوب ازدواج کردن و همش خودم رو سرزنش میکردم که چرا من نباید مثل اون ها سر و سامون بگیرم . اما الان دیگه عاقل شدم فهمیدم هر انسانی برای زندگی خودش یه تقویم خاص داره که سن تحصیل و کار و ازدواج و بچه دار شدن و همه اتفاقات دیگه برای اون شخص مربوط به تقویم خودشه و نباید مقایسه کرد و احساس کنی از بقیه جا موندی ... اما خانواده م نمیذارن با آرامش منتظر کیس مناسبم باشم.

مورد آخر رو بخاطر اینکه قیافه ش از من سرتر بود و زیباتر بود رد کردم و دارم سرزنش های خانواده رو تحمل میکنم! آخه چه معنی داره مرد خوشگل تر از زن باشه؟!

من خودم رو لایق هم تراز خودم میبینم. هر چی فایل و متن در مورد معیارهای ازدواج بوده رو شنیدم و خوندم و از نظر خودم دارم منطقی با موارد پیش اومده برخورد میکنم. الان شما بگید من سخت گیرم ؟ واقع بینم؟ بدبینم؟ خوش خیالم؟ خیال بافم؟

 آخه چرا درکم نمیکنن ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)