سلام

خیلی ناراحتم، ده روز پیش رفتم ادامه ی ارتودنسی دندون هام ، دکتر یه ماده ی سفید رنگی داخل دهانم ریخت تا دو تا از دندون هام رو پوشش بده ، از اون مواد گچی کمی ریخت داخل چشمم در نتیجه چشمم کوچیک تر شد و قرمز ، دکتر هم به روی خودش نیاورد !

یه کمی سوخت، میدونستم چشمم قرمز شده رفتم چشمام رو شستم دیدم چقدر قرمز شده ، فکر کردم خوب بشورم خوب میشه ، تا آخر شب در اثر شست و شو با آب تقریبا رو به بهبودی رفت ولی الان ده روز گذشته ، حس میکنم یعنی مطمئنم چشمم شادابی قبل رو نداره ، اون قسمت رنگی چشمم انگار مایعی روشه یه طوری شده . 

سر خود قطره ی ناپریوین رفع قرمزی موقت چشم از داروخونه گرفتم آخه والدینم خسیس اند منو چشم پزشکی نمیبرن. به دکتر دندونپزشک پیام دادم اسم مواد سفید رنگ چی بود داخل دهانم ریختید باید به چشم پزشک بگم . گفت لطفا بیایید مطبم. فکر میکنم ترسید مدرک بشه  برم ازش شکایت کنم هر چند من چنین آدمی نیستم. ولی اگر تا فردا خوب نشه دیگه باید برم دکتر . مساله اینه دقیقا نمیدونم برای معاینه ی چشمم برم بینایی سنجی یا چشم پزشکی ؟ آخه برخی میگن چشم پزشک فقط دارو مینویسه .

مرتبط:

آینده شغلی رشته بینایی سنجی چطوره؟

پزشکی، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی؟

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)