سلام

من دختری 19 ساله م که تازه راهی دانشگاه شدم و ترم اول هستم ، دختری هستم که بشدت منظبط و تو خوابگاه حقوق بقیه رو رعایت میکنم ، حتی نشده یک بار بهم بگن فلانی ساکت باش یا چرا فلان کار رو انجام دادی . و اینکه اخلاق ذاتیم اینه که به بقیه کمک میکنم بیشتر از وظیفم، حالا تو هر کاری .

اما مشکلی که دارم و نمیتونم برطرفش کنم اینه که هیکل و صورتم رو همیشه مدلی میگیرم که همه از چهره ام فکر میکنن من آدم قلدر و زور گویی ام مثلا ابرو بالا میندازم اخم میکنم و ... ، انگار لذت میبرم که یه مدلی حرف بزنم که مدل قلدری باشه یا تند تند راه میرم و آروم نیستم .

همین حرکت هام ، باعث شده که چند نفر فکر کردن که من خیلی قلدرم ، اما واقعا اینطور نیست ، نمیتونم این ژست و مدل حرف زدن رو عوض کنم ، خسته شدم ازین تیریپ. داره بهم ضربه میزنه، من رو آدمی نشون میده که نیستم. آدم زورگو و قلدری نیستم و همیشه حقوق بقیه رو رعایت میکنم اما این طرز رفتارم باعث میشه که اینطور فکر کنن و خوبی هام به چشم نیاد . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)