با سلام 

مردی هستم ۳۲ ساله ، تقریبا ۱ ماه پیش بود که در مهمانی یک دختر خانوم نظر من را به خودش جلب کرد( به قول همسر دوستم دختر خانوم هم خودش نخ می دهد) ، از طریق اینستاگرام آی دی ایشون را پیدا کردم و براش خیلی رسمی و مودبانه پیغام فرستادم که فرداش بدون سلام جواب دادند!

چند صفحه ای چت کردیم ، بعد ها باز سلام و احوال پرسی کردم که دیدم پیغام من را و جواب ندادند! بعد یک هفته بی پاسخ بودن جواب سلامم ، درست شب قبل از یلدا پبشنهاد آشنایی بیشتر دادم و یک متن شیک فرستادم ، ولی باز در جواب بدون سلام به من پاسخ دادند ، فعلا در شرایطی نیستم که بیام بیرون . 

این کلمه "فعلا" ذهنم را درگیر کرده! آیا  پبغام دادن را ادامه دهم؟ چه بگویم به ایشان که  بحث ادامه پیدا کند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)