سلام دوستان

من دختر هستم از اون موقعی که یادم میاد همیشه اضافه وزن داشتم ولی دردسر های اضافه وزن داشتن به کنار، اینکه بعد کم کردن وزن ترک پوستی روی پوست به وجود میاد خیلی دردسره ، چند سال پیش موقعی که دانشجو بودم تصمیم گرفتم لاغر بشم حدود ۸ کیلو لاغر شدم ولی وقتی لاغر شدم ترک های زیادی روی پوست بدنم به وجود اومدن، راستش وضعیت شون خیلی بد بود و هنوز حدود ۶ کیلو اضافه وزن دارم.

اون موقع بر حسب نا آگاهی که داشتم نمیدونستم ترک به وجود میاد و وقتی هم که به وجود اومدن تصورم این بود که به مرور میرن ولی این طور نبود ، آدمی نیستم که اهل لیزر باشم علاوه بر این تو شهر ما اصلا لیزر برای پوست نمیدونم باشه یا نه، چند ماه پیش تصمیم گرفتم یه فکری به حال این ترک پوستی ها بکنم چون واقعا ترک زیادی تو بدنم هست و خب اعتماد به نفسم رو هم گرفته بود.

تقریبا دو یا سه ماه میشه که روغن شتر مرغ استفاده میکنم از همین هایی که تو عطاری میفروشن حس میکنم تا یه حد زیادی تاثیر داشته ولی اون ترک ها انقدر زیاد بودن که هنوزم باید به فکرشون باشم ، اینجا کسی تا حالا ترک پوستی داشته که درمان کنه؟ و کاملا از بین برن ، چه راهی پیشنهاد میکنین؟

سوالی که همیشه تو ذهنم بود این بود که این هایی که وزن شون کم و زیاد میشه با اینکه وزنشونم زیاد تغییر میکنه ولی بدون ترک پوستی هستن چیکار میکنن ؟ و اونایی هم که ترک هاشون بعد مدتی از بین میره از چی استفاده میکنن؟

در حد امکان روش های خانگی و طبیعی بدون لیزر رو بیان کنین، امکان لیزر ندارم ، واقعا خواهرانه ازتون خواهش میکنم اگه کسی تجربه ای راجع به از بین رفتن ترک های پوستی داره ممنون میشم که بگین 

چون واقعا واسه یه دختر خیلی عذاب آوره مخصوصا که ترک هاش زیاد و تو چشم باشن

پیشاپیش از پاسختون ممنون


مرتبط :

با ترک های پوستی روی سینه هام چه کنم ؟

در جلسه اول خواستگاری بگم که ناراحتی پوستی دارم ؟

تجربیات شما در مورد درمان ترک های پوستی

کسی برای درمان ترک پوستی از لیزر استفاده کرده ؟

خوشحالم که ترک پوستی دارم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

ترک های پوستی سفید رنگ قابل درمان هستند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)