سلام دوستان 

من خیلی با خودم فکر کردم و معیارهای ازدواج خودم رو دسته بندی کردم و به این نتیجه رسیدم که همسر آیندم باید این صفات رو داشته باشه ،خواستم از شما بپرسم که به نظرتون این معیار ها معقول و منطقی هست یا نه؟ ( با توجه به شرایط جامعه) و اینکه به نظرتون یه فردی با یه همچنین صفاتی حالا کمی بالا پایین پیدا میشه؟ لطفا نگید دیگه کسی ازدواج نمیکنه و این حرف ها ( احتمال چند درصدی رو در نظر بگیرید )

1: تحصیلاتش زیر لیسانس نباشه 

2: پسر چشم و دل پاکی باشه و اگر قبلا ( یکی دو نفر نه بیشتر ) تو زندگیش باشه مشکل ندارم ولی باید بهم بعد ازدواج پایبند باشه خلاصه هر چی پسر نجیب تری باشه بهتره

3: تیپ و قیافش به دلم بشینه

4:از خودم 3 تا 5 سال بزرگتر باشه

5: وضع مالی متوسط باشه یه حداقل هایی مثل یه جا واسه زندگی و یه حقوقی واسه روزمرگی و اینا باشه کفایت میکند

6: دوست دارم یه کوچولو مذهبی باشه

7:بهم دروغ نگه ،مهربان باشه،عصبانی هم نباشه و مسئولیت پذیر باشه

8: یه کم غیرتی باشه مثلا واسش مهم باشم

9: بلد باشه با جنس زن چه طوری باید رفتار کنه

به نظرتون خیلی سخت گیرانه هست؟ (خودم همه ی این ویژگی ها رو دارم )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)