سلام

نمیدونم از کجا شروع کنم بحثم رو. ولی میگم. چون خیلی دلم پره از بعضی از آقایونی که به اصطلاح تصور میکنن آش دهن سوزی برای دختران میخوان بشن. چون خیلی دل خانوادم و خواهرم از این آقایون شکسته ...

واقعا اون آقایونی که قصد ازدواج ندارید ، چرا میرید خواستگاری و حرفاتون و میزنید و به تفاهمم میرسید اونوقت مادرتون زنگ میزنن میگن به تفاهم نرسیدن ؟

آخه چند بار ؟ از ابتدای سال نه ، از چند سال پیش شاید بالای 20 تا خواستگار فقط تو نماز جمعه خواهر منو  دیدن (البته مادرهاشون) و اومدن و تازه بعضی هاشون قرار هم گذاشتن و زدن زیرش ...

چرا ؟ چون پدرمون آدم ضعیفیه. چون درآمدمون کمه؟ چون پیش خودشون فکر میکنن بابا ما یه خونه 4 طبقه داریم و اینا به زور یه طبقه دارن ... شاید فکر میکنن از پس جهیزیه برنمیایم ؟ 

واقعا متاسفم...، آخه اگه براتون مهمه بپرسین،چرا اول قیافه رو ملاک قرار میدین؟ بخدا زشته، به امام حسین زشته، به هر کی که میپرستید با روحیات دختر بازی نکنید .

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت و به روی مبارک خودشون هم نمیارن که لااقل اگر خوش شون نیومد یه زنگ خشک و خالی بزنن. خواهر بزرگتر من دیگه واقعا بریده، هر روز داره عذاب میکشه. اخه مگه میرین پارچه فروشی؟

این مادرهای بزرگواری که میرین نماز جمعه دختر میبینید برا پسرتون. خواهر من یکی از اوناست. از زیبایی چیزی کم نداره خدا رو شکر. تحصیلات و ادب و عدم دوستی با جنس مخالف هم بذارین روش. حالا نجابت و پاکدامنی که واقعا مهمه رو هم نادیده بگیرین ... انقدر نادیده بگیرین تا پروردگار مهربانم یکی مثل خودتون نصیبتون کنه.

دلم خیلی گرفته از این جور مردهایی که بنظرم کارشون عین نامردیه... ، به اون بالایی سپردم این جور افراد رو ...

هر کسی هر جور دلش خواست قضاوت کنه... آدم های این دنیا کارشون همینه

والسلام


مرتبط:

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)