سلام

به نظرتون با عکس ها و فیلم های بی حجاب گذشته مون باید چیکار کنیم؟! من قبلا بی حجاب بودم و الان با حجاب شدم. خیلی ناراحتم و اعصابم خورده که توی فیلم ها و عکس های فامیل بی حجابم هستم.

اون ها با هر بار دیدن و مرور خاطرات شون، منو هم باز بی حجاب میبینن ... ، اگه هم بهشون بگم پاک کنید یا اون تیکه ها رو نبینید گوش نمیدن و بدتر حساس میشن... ، خدا گفته توبه کنید تا گناهان تون پاک بشه. ولی وقتی فیلمش هست عکسش هست ... ، دلم نمیخواد بی حجاب ببینن منو ... ، وقتی یاد این موضوع میفتم انگار دارن شکنجم میکنن . 

چیکار باید کنم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)