سلام 

من دختری مجرد هستم ، کارشناسی ارشد دارم و چند ساله که شاغلم، از لحاظ ظاهری و اخلاقی هم خوبم، خواستگار هم داشتم اما مناسب هم نبودیم، دو نفر رو هم قبول کردم اما نشد ، یکی شون قصد ازدواج نداشت و خانواده اش آورده بودنش، اون یکی هم بیکار بود ، نوشتم که نگید رو خواستگار ایراد گذاشتی و قبول نکردی . 

آخه اصلا یه افرادی خواستگارم بودند که ...

اگر کیس مناسب داشتم این جریانی که میگم برام پیش نمی‌اومد، بگذریم ...

اینا شرح حال بود ، من همکاری دارم که 7 سال از من کوچکتره ، رفته رفته عاشقش شدم ، واقعا دلم رفت ، اون قدر که دیگه تمرکز هیچ کاری رو ندارم ، اون دانشجوئه و هنوز سربازی نرفته ، این که بهش علاقمند شدم یکی دلبری ذاتی خودش بود ، یکی هم تطابق با معیارهای من بود ، ولی چگونه این عشق رو میشه ادامه داد ، میدونم که اون به من علاقه نداره. در محیط کار هم همه با هم دوستیم ، و میدونم که حتی نمیخواد به روابط دوستی با جنس مخالف وارد شه، به گفته خودش برای این کار کوچیکه!

من در حالی که الان پایان نامه و دو تا آزمون دارم ، و مادرم همین الان هم داره بهم میگه بخون، بخون ، اصلا نمیتونم بخونم ، حالا این حرف های من درد دل یا راهنمایی خواستن ... ، فقط میخوام بدونم چی کار کنم؟

البته قراره شغلم رو عوض کنم اگه در مصاحبه قبول شم مییرم از اینجا ، ولی اگه برم هم چه جوری دوریش رو تحمل کنم ، حالا که این آدم رو دیدم، این سادگی و دوست داشتنی بودنش رو دیدم ، چه جوری میتونم اگه فرد دیگه‌ای ازم خواستگاری کرد، بهش فکر کنم ، چه جوری می‌تونم بگذرم از این آدم .

چه جوری چند سال بعد مال یکی دیگه بشه که ارزش گوهر وجودش رو ندونه و یه دختر لوس قدر نشناس باشه؟ 

چه جوری دلم بیاد مال من نشه؟


مرتبط:

یه خواستگاری دارم که 1 سال از من کوچکتره

پسری رو که از لحاظ سنی و تحصیلی پایین تره رد کنم؟

می خوام با پسری که دو سال ازم کوچکتره ازدواج کنم

زنی 36 ساله هستم که عاشق پسری 25 ساله شدم

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

پسر مورد علاقم یک سال ازم کوچکتره

خواستگار دلخواهم یه سال ازم کوچکتره، جواب رد بهشون بدم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه) ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه)