سلام

پسری ۲۲ ساله هستم که دانشجوی یکی از دانشگاه هایی هستم که متعلق به یکی از ارگان های دولتیه (منظورم اینه آینده ی شغلیم تضمین شده هست)، من با یه دختری آشنا شدم و الان ۶ ماه هست که با هم در مورد ازدواج حرف میزنیم و من بهش واقعا علاقه دارم ( از من دو سال کوچکتر هستن ایشون ) . 

ولی از وقتی که موضوع رو به خانواده ام گفتم مادرم مخالفت کرده و میگه به درد هم نمیخوریم، این ها رو از روی عکس های پروفایلش فهمیده، آخه مگه از روی عکس پروفایل میشه به همه ی ابعاد زندگی یک فرد پی برد؟ خلاصه اینکه مادرم اصلا راضی نیست و من الان واقعا تمرکزم رو از دست دادم نمیدونم چیکار کنم، میترسم اگه ازدواج کنیم هیچ وقت این عروس و مادر شوهر با هم نسازن .

مدتها با این دخترخانوم در ارتباط بودم ولی از وقتی که مادرم اطلاع پیدا کرده الکی گیر میده که چرا اخلاقت تغییر کرده، در حالیکه من اخلاقم تغییر نکرده فقط مادرم خیلی داره حساسیت بیجا نشون میده.

مادرم توقع داشته من ازشون درخواست کنم تا خودشون همسر آینده من رو انتخاب کنن در حالی که پدرم هم این طور که اون ها میخوان با مادرم ازدواج نکرده ...

الان من چیکار‌ کنم؟ واقعا از این جنس مونث سر در نمیارم. من بدون اون دختر انگیزه ای برای زندگی ندارم، مادرم در موردش قضاوت های بیجا میکنه در حالی که یه بار هم باهاش حرف نزده ...

دوستان محض رضای خدا کمکم کنید

خیلی ممنون از وبلاگ خانواده برتر


مرتبط:

در چه صورتی پروفایل تلگرام آدم ها رو چک می‌کنید؟

گذاشتن عکس باحجاب در صفحه پروفایل

دختر مورد علاقم عکس بی حجاب تو پروفایل تلگرامش میذاره

چرا دختران مجرد در پروفایل هاشون متن های عاشقانه میذارن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) روابط عروس و مادر شوهر (۴۴ مطلب مشابه)