سلام رفقا 

من یه مشکلی دارم که شاید به نظر ساده بیاد ولی ذهنم رو درگیر خودش کرده، من پسری 21 ساله هستم، از نظر دیگران قد قیافه معمولی دارم ... ولی خودم از ظاهر خودم خوشم نمیاد ، بیشتر در خصوص دختر خانوم ها با توجه به اینکه فکر میکنم من واسه شون جذاب نیستم، اعتماد به نفس ندارم و حس میکنم هر دختری منو میبینه خوشش نمیاد میگه این چیه؟

چون قدمم معمولیه - 172 - چیز جذابی توی خودم نمیبینم ، این روزها هم که ظاهر خیلی مهم شده، دختر خانوم ها پسرهای خوش قیافه قد بلند و خوش هیکل رو دوست دارن، ولی من نه . خودم رو میبینم روم نمیشه که حتی به کسی ابراز علاقه کنم، قیافم زشت نیست ولی خب خوب هم نیست ... 

نکته اینه اگه یه وقت از کسی خوشم بیاد و بخوام بهش بگم میدونم که از من خوشش نمیاد، به هر حال خب وقتی آدم میبینه که دخترها پیش خودشون میگن فلانی چقد خوبه فلانه ... آدم دلش میخواد دیگه، پیش خودش میگه چرا من اینجوری نیستم، اون ابهت مردونه رو ندارم که یه نفر لابد دوست داشته باشه.

خانوم ها شما یکی بهتون ابراز علاقه کنه و خوب نباشه پیش خودتون میگید این کیه آویزون شده زود تر ردش کنم بره ... ، بقیه میگن معمولی هستی ولی خودم اصلا از خودم خوشم نمیاد و وقتی میبینم که واسه حتی یه خانوم هم جذاب نیستم این حسم بیشتر میشه ... ، خودمو دوست ندارم ... ، کسی این حسو داره نسبت به خودش؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)