سلام آقایون و خانم ها 

من عذرا هستم محبوب همه تون ! پیشاپیش یلداتون مبارک، حالا سوای بحث های قیمت پسته و فلان گفتم یه کم دور هم بخندیم اگه تمایل دارین از سوتی هاتون بگین از جوگیر شدن هاتون که خاطره شده، یه کم از اون شخصیت خشک و جدی همیشگی بیرون بیایم چه اشکال داره ، درسته یادآوری شون دردناکه ولی خیلی میتونه موجبات شادی بقیه رو فراهم کنه ، از خودم شروع کنم ؛ 

یه بار یه عروسی دعوت بودیم تو شهرستان، عروسی تو خونه بود، خانم ها یه خونه بودن آقایون خونه همسایه بغلی، من و یکی از دخترخاله هام از یه پسر که اولین بار بود میدیدیمش تو عروسی خوشمون اومده بود اون پسرم یه جوری هر دو تامون رو نگاه کرده بود که من و دختر خالم هر کدوم فکر میکردیم ازمون خوشش اومده ، بعد وسطای عروسی آهنگ چند دقیقه قطع شد برای شام و پذیرایی، ما دو تا چون قسمت سرویس بهداشتیه خانم ها پر بود با دختر خالم رفتیم سرویس بهداشتی همسایه بغلی قسمت ، آقایون . 

دیدیم اونجا هم کسی داخل ، گفتیم دیگه همین جا منتظر شیم خالی شد ما میریم ،که تقریبا ته حیاط بود  بعد ما دو تا شروع کردیم راجع به اون پسره حرف زدیم اسمشم بلد بودیم با اسم ازش تعریف کردیم یکی مون از تیپش، یکی مون از لباساش، یکی مون هیکلش، و متاسفانه حرفایی زدیم که نباید میزدیم، خلاصه هر و هر و  کر و کر با صدای بلند ، یهو همون پسره از دستشویی اومد بیرون، نیشش باز بود تا کجااااااا ، یه سلامی کرد به دوتامون  و در ادامش که گفت نظر لطفتونه ،یه حسی داشتم  دردنااااااک .

متاسفانه به واسطه همون وصلت ما بعضی مهمونی ها همدیگه رو میبینیم و هردفعه منو میبینه با همون نیششششش یه سلام میده میخوام همون جا پودر شم .  

دوستان شما هم بگین 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)