سلام دوستات

یه سوال خیلی مهم دارم، امیدوارم بتونین راهنماییم کنین و منو از سردرگمی در بیارین .

من تقریبا 19 سالمه، راستش برام یه خواستگار خیلی خوب اومده که از هر لحاط واقعا انسان متشخص و خوبی هست و خونواده هم راضی هستن ، اما یه مشکلی وجود داره! اینکه به طور خیلی عجیبی یکی از آقایون سلبریتی که البته اونقدر هم معروف نیست رو دوست دارم و بهش علاقه دارم!

شاید خیلی احمقانه باشه ولی من چند ساله که ایشون رو دوست دارم! البته که رسیدن بهشون شاید واقعا غیرممکن باشه، از قضا تموم معیارهایی که من برای ازدواج مد نظرمه رو هم ایشون دارن، خلاصه که خیلی خوبه و حتی مامانم و دوستامم از این علاقه خبر دارن!

اما خب خواستگاری هم که برام اومده واقعا از هر لحاظ خوب هستن ، حالا سوال من اینه که با این وجود، ممکنه من بتونم اون آقای سلبریتی رو فراموش کنم و ازدواج موفقی با این خواستگارم داشته باشم ؟

 

مرتبط:

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

راجع به میزان دستمزد بازیگران سوال دارم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)