سلام به همه دوستان 

دختری 24 ساله هستم، به تازگی خواستگاری دارم که به جرات میتونم بگم 80 درصد از معیارهای ازدواج منو داره ،ایشون پسر سالم و پاک و حلال خوری هستن و از یه خانواده خوبن، فقط سه تا مشکل هست که نمیدونم باید چیکار کنم، برای همین از شما دوستان عزیز راهنمایی میخواستم .  

1. اول اینکه ما تو یکی از شهرستان تهران هستیم و ایشون تو یکی از روستاهای همین شهرستان هستن، فاصله شون با ما حدودا 15 دقیقه راهه ، اینکه روستایی هستن یه کم برام نگران کننده هست خیلی ها میگن بابت روستایی بودنش بیشتر فکر کن ،اما من خودم فکر میکنم مشکلی با این مورد نداشته باشم ،و اینکه شغل ایشون اداری هست و صحبت که کردیم گفتن همون داخل شهر خونه میگیرم ، حالا نظر شما چیه ؟ 

2. دوم مورد قد و هیکل ایشون هست من قدم 160 و وزنم 55 هست ایشونم دقیقا هم قد من هستن و ریز جثه هستن ، راستش رو بخوابین قد و هیکل قبل از اینکه ایشون رو ببینم برام مهم بود الان که ایشون رو دیدم اونقدر ویژگی های مثبت شون زیاده که این مورد برای من کم اهمیت شده ، اینکه هم قدم هستیم خیلی مهم نیست ولی خب کاش یه کم هیکلی تر بودن .  

میخوام بهش بگم باشگاه برن،  به نظرتون ناراحت میشن و اینکه چه ورزشی برن که هیکلی تر بشن ؟

3. اینکه ایشون اعتماد بنفسش کمه چطور میتونم کمکشون کنم که بیشتر خودش و توانایی هاش رو قبول داشته باشه

راستش رو بخوایین من نظرم در مورد ایشون مثبته فقط از شما دوستان راهنمایی میخوام که به نظرتون این 3 موردی که گفتم میتونه مشکل ساز بشه و قابل حل هستن ؟

ممنون از اینکه وقت میذارین 

اجرتون با امام حسین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)