سلام

پسر ۲۵ ساله هستم . سوالم اینه " با این شرایط میتونم به امریکا برم یا نه " ، خوب شرایطم اینکه مدرک آیلتس با نمره ۷.۵ دارم ، از نظر تخصص ، تعمیرات خودرو سواری خارجی کامل بلد هستم ( با مدرک ) ، به جز اون تعمیرات رایانه ، لپ تاپ ، تبلت و موبایل ( با مدرک ) ، همچنین دوره های نرم افزار + گرافیک رو با اخذ مدرک گذروندم ، در اتوماسیون صنعتی هم مدرک دارم ، دیپلم دارم چون کلاس های بالا رو تو دانشگاه پیدا نکردم ( چون رشتم ریاضی یا فنی نبود ) . 

هیچ فامیلی اونجا نداریم ، از نظر مالی هم خیلی نمیتونیم خرج کنیم فوفش ۲۰۰ میلیون که به دلار میشه ۲۰ هزار تا . بخاطر دلایل شخصی و برای داشتن زندگی بهتر تصمیم مهاجرت قانونی دارم ، حالا امریکا نشد همین ایران میمونم و به کشورای اروپایی علاقه ندارم چون شنیدم وضع کار شون مناسب نیست ، و کشورای اروپایی یک دهم ایالات متحده هم نمیشن . 

لطفا همه راهنمایی های لازم رو کنید ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)