سلام دوستان

دختری ۱۸ ساله هستم که در دانشگاه پیام نور رشته علوم تربیتی تحصیل میکنم. این ترم ۱۸ واحد برداشتم.خ یلی زیاده. شاید واسه شماها زیاد نباشه ولی واسه من کمی زیاده و من قصد دارم ترم های بعدی رو حداقل ۱۲ ، ۱۴ واحد یا حداکثر ۱۶ واحد بردارم‌. ۸ ترمه س رشتم.

خود دانشگاه جوری که واسه مون برنامه ریزی کرده که یه ذره از نظر حجم واحد ها بهمون فشار میاد، اینو من تنها نمیگم، دوستان و همکلاسی هامم میگن. تازه یه ترم ۱۹ واحد هستش و تازه اگه هم یکی دو تا درس رو هم بیفتی بخوایی ترم بعد برداری میشه ۲۰ یا ۲۱ واحد یا حتی بیشتر ! 

یه سوال داشتم ازتون دوستان؛

نمیدونم پیام نور درس خوندین یا نه ؟! اگه خوندین که میدونین حجم درس ها بالاست ولی خب من با عشق میخونم و هدف دارم. من میتونم ترم بعد که ۱۹ یا ۱۸ واحد هستش رو ۱۲ ، ۱۴ واحد بردارم ؟امکان پذیره ؟ حتما باید من دوره لیسانسم رو ۸ ترمه تموم کنم ؟ حاضرم دیر فارغ التحصیل بشم ولی واحد زیادی بر ندارم!

چه جوریه شرایطش؟ کلاس ها هر ترم شروع میشه؟ منظورم اینه که هر درسی که میخوام بردارم رو ممکنه تو اون ترم کلاس نداشته باشه ؟

لطفا به دونه دونه سوالاتم یه فرد خیر کمک کنه واسه تون دعا میکنم اگه راهنماییم کنین کامل 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)