سلام

من ۲۶ سالمه، بعد از اتمام درسم ۷ - ۸ ماه بیکار بودم ، تا که رفتم تخصص فنی یاد گرفتم ، بعدش مغازه زدم و سریع رشد کردم، خط تولید یکی از محصولات مرتبط رو زدم ، ولی تحریم ها فعلا کارم رو خراب کرد ، یعنی کار تولیدی رو ، و کار تعمیراتی و فنی من پا بر جاست، میخواستم بگم من کاری هستم ، چون میخواستم زودتر مستقل بشم دیگه سمت درس نرفتم و مستقل هم شدم ، ولی خوب همیشه مطالعه داشتم . 

بقیه شرایطم هم خوبه ، اخلاق - مسئولیت پذیری - تعهد - سابقه - خانواده - احساسات - سلامتی - بلوغ فکری - هدف ، کنار کارم ، فعالیت هنری هم انجام میدم فقط برای دل خودم ، به لحاظ ظاهر هم ، متوسط رو به خوب ، یعنی شرایط ازدواج رو دارم ، مگه اینکه کسی خیلی سخت گیر باشه ، و البته خودم هم سمت دختر بالاتر نمیرم . 

ولی خوب پیدا کردن کسی شبیه تو سخته ، تا حالا که پنج تا دختر به من معرفی شد ، چهار تاشون لیسانس داشتند، یکی شون دیپلم ، یعنی اکثر افرادی که میخوام باهاشون وارد فاز آشنایی بشم تحصیل کرده هستن ، و منم قبول نمی کنم جلو برم . چون برام تو زندگی آرامش از همه چی مهم تره و نمیخوام نگاه بالا - پایین از دو طرف باشه .

سوال ۱ ) چطوری دختر دیپلمه پیدا کنم ؟

آخه این دختر ها خیلی فعال نیستند

سوال ۲ ) ازدواج فرد دیپلم با لیسانس چه اشکالاتی از نظر فرد و جامعه داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)