سلام

من یه دختر 26 ساله هستم که با پسر 33 ساله قراره ازدواج کنم، من این آقا رو کاملا میشناسم  و تمامی سوالاتی که باید بدونم رو پرسیدم از ایشون توی این مدت. متوجه شدم که این آقا فوق العاده صبور، مهربون، دست و دلباز، با مسئولیت، خانواده دوست، متین، چشم پاک، اهل کار و زندگی هستن . 

اینایی که گفتم رو مطمئن هستم که دارن، اما یک سری سوال برام پیش اومده و واقعا سر در گم هستم .

نگرانی من کار ایشون هست، این آقا کار اقماری دارن، به این ترتیب که 14 روز شهرمون نیستن و یه جای دیگه مشغول هستن، و 14 روز استراحت، یعنی 14 روز من تنها هستم. من از این بابت مشکلی به هیچ وجه ندارم، اما میخوام بدونم خانوم ها و آقایونی که این شغل رو یا همسرشون و یا خودشون دارن، در طول زندگی معمولا با چه مشکلاتی مواجه میشن و زن در نبود مرد ممکنه با چه مشکلاتی رو برو بشه ؟ 

و مورد بعدی ؛

من ایشون رو بی نهایت دوست دارم و میتونم قاطعانه بگم که مرد رویاهامه، اما مشکلی که خود من دارم اینه که وقت ناراحتی به جای غر زدن ساکت میشم و هیچ حرفی نمیزنم، به طوری که اون لحظه هر کسی به من زنگ بزنه یا بیاد طرفم جوابش رو نمیدم، دلم میخواد فقط تو خودم باشم تا حالم خوب بشه، منتها ایشون از این رفتار من خیلی بدش میاد، میگه دلم میخواد باهام حرف بزنی، من واقعا اون لحظه زبونم بند میاد، نمیتونم چیزی بگم، دست خودم نیست، نمیدونم این مشکل هست اصلا یا نه، اما ظاهرا داره به یه مشکل تبدیل میشه.

دلم میخواد عوض بشم اما واقعا نمیتونم، چیکار کنم به نظرتون؟ 

من توی این مدت سوالاتی پرسیدم ازش، اما دلم میخواد یه سری از بهترین سوالاتی که فکر میکنید مهم هستش رو برای من بنویسید که من بتونم از ایشون بپرسم دلم میخواد بدون هیچ ابهامی وارد زندگی بشم، دلم میخواد خیلی خوب بشناسمش. ضمنا از لحاظ تحصیلی، فرهنگی، اقتصادی، خانوادگی، ظاهری تقریبا  ایده آل هستیم و کفویت داریم، به نظر شما دیگه چه ملاک هایی لازمه ؟ 

متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)